Twitter

Härliga Fredag!

Halloj!

Nu är jag glad igen :D Det har varit ett riktigt vårväder idag och jag har för en gångs skull känt mig lite vårig själv :) (visar bilder sen). På textkommunikationen gick vi först ut för att leta våretecken,  sedan skrev vi ett sorts manus (Nästa gång ska vi troligen sända radio på låtsas och då har varje grupp ett inslag). Min grupp har alltså om vårtecken i naturen :) Efter lunchen var det samhällskunskap och under den lektionen fick vi veta en helt sjuk grej som det blev en stor disskusion om (berättar sen i ett enskilt inlägg vad det handlar om).

Jag och E skulle fika på stan efter skolan men eftersom hon skulle jobba extra till 15.00 fick jag vänta i nån timme, men det gjorde inget:) På H&M hade de 10% rabatt för clubmedlemmar om man handlade där idag. Jag kom att tänka på shortsen som jag ännu inte hade tagit bort prislappen från och bestämde mig för att köpa ett till par för att få den där rabatten, och sedan lämna igen dem med kvittot från de andra, de borde väl gå? Det är samma storlek och likadana fast jag vill hellre ha kvar de jag köpte först. Sedan var jag på Gina där jag hittade en gul stickad T-shirt eller vad man nu ska kalla det. Ska fota den sen nån gång :)

Efter att E hade slutat ville hon kolla på skor först. Efter ett tag var både jag och E riktigt hungriga så vi bestämde oss för att äta middag på stan istället för att ta en fika. Vi åt vårrullar, något bland det godaste vi vet :) Vi ska nog göra det själva någon gång i sommar, jag har gjort det en gång förr så jag vet ungefär hur man gör, sedan finns det ju reccept också :)

Ja, det var min dag det:) Senare kommer bilder på klädseln och lite annat :)

Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag!
Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback