Twitter

Hemma :)

Hej!

Nu är jag äntligen hemma (eller nu har jag väl varit hemma i någon timma) efter några timmar på stan, det blev lite längre än vad jag tänkte på början, men vad gör det när man hittar det man söker och sedan får övningsköra hem och slippa ta bussen:)

Hittade ett par jeansshorts (har aldrig ägt sådana förr så jag tyckte det kunde vara roligt att ha ett par i sommar) och en lång grå kortärmad kofta som jag sökt efter så länge! Jag testade en sån när de kom till butik första gången, nån gång i början av Februari tror jag det var. Men jag köpte inte den då, och det har jag ångrat väldigt mycket efterråt. Jag var till H&M (där den är köpt) för några veckor sedan och frågade om de skulle få in fler men de skulle de inte. Men helt plötsligt fick de in en omgång av koftorna igen förra veckan, tyvärr var min storlek slut (som vanligt). Nu har jag har gått dit varje dag i veckan för att se om de fått in en ny omgång, men de hade de inte. Men idag strax innan jag skulle hem gjorde jag ett till försök, och nu fanns det en där i min storlek! Yey :D


Bilden är från H&M's webshop.

Möttes av en till kul grej när jag kom hem, jag hade fått mitt brev med ett prov på ett puder av en tjej som heter Linn:) Men när jag öppnade kuvertet var det inte bara ett prov på pudret, utan även ett annat prov som såg ut att vara ett rouge, har inte frågat henne än men jag är ganska säker på det. Tusen tack Linn! :D Ska prova det så fort jag får tid att göra det i lugn och ro, blir kanske på söndag :)

image220

Emma

Vill du vara med och tävla om en jätte fin scarf? Då tycker jag att du ska kolla in det här inlägget;

http://femtondejuli.blogg.se/1207946652_tvla_om_en_jtte_fin_s.html

2008-04-11 @ 23:37:24
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Natalie

Vilken tur du hade att du äntligen hittade den! Koftan är riktigt snygg :D

2008-04-12 @ 14:59:44
URL: http://naataali.blogg.se
Natalie

svar: Jo det blir nog lite kallt, jag fryser också lätt, men jag säger som dig, till sommaren då jävlar! hah ;)

2008-04-12 @ 15:07:20
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback