Twitter

Kort uppdatering från skolan

Halloj!

Jag och Sara sitter nu i bunkern som rummet heter. Klockan 12 börjar Samhällsen som vi har i 80 min, efter det är det helg! Tror det kommer bli en tidig kväll för mig idag, fick knappt 6 timmars sömn inatt och jag har känt mig väldigt seg hela morgonen. Skulle tillockmed ha missat bussen igentligen eftersom jag försov mig en halvtimma, men som tur var har jag en snäll mamma som lät mig övningsköra till skolan så jag slapp komma försent :)

Glöm förresten inte att kolla in inlägget under detta för att rösta fram förra veckans bild!

Vi ses sen, ciao!

LISA

Härligt med helg nu, oh! :)

2008-04-04 @ 18:15:56
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback