Twitter

Lite om gårdagen

Hej!

Tyvärr blev det ingen uppdatering igår. Vi hade ju fest för min låtsaspappa som fyller år imorgon. Först blev det förberedelse och jag städade på badrummet och mitt rum. De första gästerna kom någon gång efter lunch och med sig hade de sin hund, minns ej vad det var för ras men den var verkligen hur lugn som helst, satt bara och tittade på en:P De andra gästerna kom vid 5 och sedan blev det mat som vi hade beställt, fläskfiléer och potatisgratäng. Jag var lite skeptisk till maten i början eftersom fläskfileerna var fyllda mad ost och det är ju ost i potatisgratängen (gillar inte ost), men det var endå ganska gott även om det blev lite för mastigt med all ost.

Senare mot kvällen gick jag och min kusin ut med hunden, hämtade även upp en kompis som fick följa med på promenaden. Det var knappt att man behövde ha den i koppel, den trippade så snällt bredvid en. Och inte skällde den något heller. Jag kom att tänka på då jag var på en bondgård med klassen i början av april det hår året och jag och två till skulle gå ut med hundarna. De var hur galna som helst, drog hela tiden i kopplet och hunden jag hade skällde dessutom hela tiden. Gissa om man hade ont i händerna efter den vilda promenaden:P

När klockan var runt 22-tiden fick jag ont i magen, men inte som man får när man t ex. har ätit för mycket utan det tog ont på flera olika ställen i magen. Svårt att beskriva med ord hur det kändes:/ Har varit med om det förr och det brukar oftast bli så när det börjar bli sent på kvällen eller om jag har legat och vilat en kort stund och sedan går upp igen. Det är jättejobbigt :S

Idag måste jag jobba med fotopärmen eftersom jag varken hann det igår eller i fredags. Vi får se om det blir någon mer uppdatering idag, lika bra att jag inte lovar något då det oftast aldrig blir som jag tänkt :P

Tjing!

Marie

Gillar inte ost?? det är ju det godaste som finns - nästan =)

2008-04-20 @ 12:38:22
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Natalie

Lycka till med fotopärmen :)

2008-04-20 @ 12:43:02
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback