Twitter

Seg morgon

Sitter fortfarande i pyjamas och jag har inte duschat eller ätit lunch ännu så därför kan det dröja ett tag innan bilderna på shoppingen kommer (har ju inte fotat dem än). Jag har iförsej några bilder jag fotade med mobilkameran igår men jag känner att det är lika bra att fota alla bilder med digitalkameran istället. Sedan har jag ju inte testat sminket än, måste hinna testa det nu när det är någorlunda ljust så man ser hur det ser ut i dagsljus.
Nä, nu ska jag skynda mig!

Ni får gärna skriva en liten kommentar också på vad ni vill se/läsa mer om i bloggen eller något nytt jag skulle kunna skriva om :) Observera att jag bara tar del av de seriösa kommentarerna!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback