Twitter

Lite om gårdagen

Haha. Det här är bara skrattretande hur dagen blev igår. Det blir så långt att berätta det mer detaljerat så jag gör det när jag orkar. Vi var alltså fyra som åkte till Umeå. Efter ett tag delade vi på oss och gick två och två. Jag och Sara blev lite smått galna. Gick över en halv mil för att komma till en affär. När det inte heller fanns det man sökte när man kom fram kändes det så ovärt. Sedan skulle man tillbaka igen till riktiga centrum och nästa buss gick inte förrän vid sjutiden. Vi hade inget val. Fick gå tillbaka i spöregn med onda ben och fötter. Aldrig mer säger vi bara! Vi hann alltså inte gå mer än kanske en timma i centrum så det blev inte mycket köp för varken min eller Saras del. Köpte en sjal, ett enkelt långt linne på rea och en likadan bh som den gråa i inlägget under fast i en ljusgul färg. Tror jag ska lämna igen den gråa.

När jag kommer skriva lite mer detaljerat om den här dagen kommer det nog troligtvis med videos och bilder också. Vet att det är grymt tråkigt att läsa långa texter. Men jag kommer skriva det för min egen skull:P

Igårkväll när jag satt vid datorn blev jag lite trött så jag la mig i sängen för att vila. Såklart så råkade jag även denna gång somna, men nu vaknade jag inte förrän strax innan sju idag (anledningen till att jag skriver såhär tidigt). Datorn har alltså stått på hela natten och det har varit tänt i rummet. Inte så konstigt att jag känner mig lite halvkonstig:P Benen känns tunga som bly.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback