Twitter

Utmaning - 8 sanningar!

Då jag ytterst sällan själv har blivit utmanad drar jag igång med en egen utmaning :) Vet att denna utmaning redan finns men jag kände det var dax att börja fylla upp min ekande tomma utmaningskategori!

Regler:
Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att de är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

Här är 8 sanningar om mig:

1.
Jag har aldrig testat droger (då syftar jag på alla droger överhuvudtaget, även alkohol som många inte brukar räkna som drog)
2. Tycker inte om ost. (undantaget kan dock vara om det bara är lite ost på t ex. pizzan, potatisgratängen osv.)
3. I princip varje gång när jag stänger av datorn på kvällen vickar jag på datorstolen 3 gånger  (fråga mig inte varför!).
4. Jag kan stå på stortårna. Men aj vad ont det gör!
5. Jag är en hejare på att skjuta upp saker (fast ni som följt bloggen ett tag kanske redan har insett det).
6. Kan få plötsliga skrattanfall åt ingentig! Värst är när det kommer vid de allvarligare tillfällerna:S
7. Skriver oftast bara med sammanlagt två fingrar på tangentbordet (har fortfarande inte lärt mig skriva som vanligt folk trots att jag varit en sk. "datornörd" i några år nu. Pinsamt värre:P)
8. Drömmer mig lätt bort i min egna lilla värld vilket kan vara en nackdel vid många tillfällen. Se upp i trafiken!

Jag utmanar: sabbaa, naataali, stinalee, ellinorak och nevnarien. Om någon annan känner sig manad får även ni anta utmaningen! Valde på måfå ut 5 bloggar jag har på bloggkoll.

Pernilla

Stortårna! AJJ!

2008-08-02 @ 00:51:17
URL: http://typperra.blogg.se/
Natalie

Vilken rolig utmaning hah! Ska anta utmaningen, så den kommer upp senare idag ;)



svar: Ja rabarberpajen var god! Men kladdkakan är helt klart godast! :)

2008-08-02 @ 08:19:44
URL: http://naataali.blogg.se/
malincatrin

Må säga att jag tycker de är strongt att va 18 och aldrig testat alkohol. Min brors sambo var likadan. Önskade att jag med var sån, men jag är nöjd att jag insett att man inte behöver dricka varje helg. men de är starkt jobbat :) och egentligen inget du har missat..

2008-08-02 @ 09:08:44
URL: http://malincatrin.blogg.se/
Junitjej

Rolig utmaning!

2008-08-02 @ 10:04:01
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback