Twitter

tisdag.

Som vanligt blev inte dagen som jag hade tänkt -.- Gick upp strax efter 07.00, men eftersom jag var så trött gick jag och la mig igen. Väcktes senare av att telefonen ringde, då var klockan kvart i tio och jag var fast besluten vid att jag INTE skulle gå och lägga mig igen.

Senare bestämde jag mig för att jag skulle fota min utrustning istället för att ta en fotorunda. Vädret var mulet och trist. Byggde först upp min lilla ministudio (om man ens kan kalla det det?) på köksbänken och satte sedan igång med fotandet. Fotade även lite andra småsaker + ett par pumps jag i köpte i fredags (visar dem i nästa inlägg).

Nu ska jag fortsätta med redigeringen.
Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback