Twitter

18 Februari

Hej hej :)

Har inte så mycket att skriva just nu, ska försöka plugga lite så jag har gjort något vettigt innan jag ska sova. Var på aerobicsen ikväll, känns riktigt bra nu efterråt :) Som vanligt kunde jag släppa alla tankar på läxor och annat som har med skolan att göra och bara fokusera mig på själva aerobicsen. Men nu kommer tankarna tillbaka igen, imogon ska jag och min kompis vara programledare när vi sänder radio över skolan. Just nu känns det inte så nervöst men jag kan garantera att jag kommer skaka imorgon. Blir jämt så mesig och tänker bara på vad som kan hända osv, om jag endå kunde tänka positivt nån gång :( Nä, det är ska gå bra! Även om man råkar snubbla över några ord här och där eller något annat så är det inte hela världen. Jag ska inte göra så stora saker av allting :)

Önska mig lycka till!
Kram

Julia

svar: teknik inredning och design!=)

2008-02-19 @ 17:20:58
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback