Twitter

2 Februari

Glömde uppdatera igår så jag kör en kort uppdatering idag istället. Var ju ledig igår så jag tog mig en sovmorgon, sen gjorde ajg inet så mycket förrän jag for till stan vid tre. Gick runt i lite affärer, kollade på fashion against AIDS tröjorna på H&M men den tröjan jag hade tänkt prova var slut :/ Blev inget köp av kläder och ska jag vara ärlig så har jag knappt köpt några kläder alls den senaste månaden. Det finns inte så många som faller mig i smaken, coh när jag väl hittar någon så är de slut i min storlek :( Efter ett tag på stan begav jag micg till mormor för att intervjua klart till repotaget, sedan åt jag middag där också :)

Idag har jag övningskört, läst bloggar och funderat på hur jag ska börja skriva på mitt repotage, känns svårt och jag har ingen inspiration, kanske borde söka upp lite repotage på internet. Men de kommer säkert sluta med att jag får för mig att nu ska jag äntligen installera adobe illustrator och jag är riktigt peppad, mer peppad än att skriva repotage. Nä, nu ska jag få det här gjort!

Sara

Installerat det än? ;)

2008-02-15 @ 09:32:34
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback