Twitter

22 Februari

Hej :)

Nu har vi haft textkommunikation och lunch. Jag gjorde seriöst nästan ingenting på texten, Sara är sjuk och hon har våran platsrepotagetext på sin användare. Därför fick jag skiva vad jag ville istället, som kommer att vara nästa sak vi ska jobba med på texten. Hade verkligen ingen inspiration, försökte mig först på att skriva dikter men det sket sig så jag skrev en inledning på nått som ska bli en skräckis :P Gjorde också en stoppknapp i PS åt Elin som hon skulle ha i sitt platsrepotage.

Igår fick vi veta att resan till Stockholm blir av på sportlovet :D Men vi fick problem när vi sen skulle boka resa hem, för den dagen vi skulle åka hem fanns det inga platser kvar :( Det hela slutade med att vi bokade tåg, men jag vill inte åka tåg så jag sitter och kollar stup i kvarten om någon avbokat så vi får flyga istället :P Tågresan går att avboka minst 4 dagar innan, avbokar man 3 dagar innan så går det inte:/

Nu är det bara att hoppas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback