Twitter

4 Februari

Hej hej, blir en sen uppdatering nu innan jag ska sova.

Dagen började ju som alla vanliga måndagar brukar, fick stressa för att hinna med bussen. Men idag när jag kom till skolan stod alla och väntade på att vår fotolärare skulle komma, hon som alltid brukar vara i tid. Kort därfeter frågade jag och Sara efter henne i expiditionen och fick veta att hon inte är på skolan! Här hade man kunnat sova i minst 2 timmar till :( Att hon inte ens hade mailat gjorde oss bara ännu argare. Vi orkade hursomhellst inte vara kvar på skolan i nästan 3 timmar tills nästa lektion började så vi gick till min mormor och åt även lunch där. I övrigt har dagen varit sådär... höjdpunkten måste nog ha varit aerobicspasset, bara för att man kopplar bort alla tankar kring skolan då.

Imorgon har vi sändning igen, woho:) Den här gånger har jag och min kompis valt ut 3 nya låtar som vi ska spela, sedan har vi även gjort en jingel. Vi ska börja med att presentera dagens namnsdag varje tisdag som våran grupp sänder och sedan även berätta lite mer om just de namnen. Den blev ganska oseriös men vi är nöjda iaf, får se imorgon vad de andra tycker om den :)

Här är en av låtarna vi ska spela på radiosändningen imrogon :)
Colbie Caillat - Bubbly
Tycker den är jättehärlig låt att lyssna på, love it!



J E N N Y

Den där låten är underbar!

2008-02-05 @ 20:20:02
URL: http://bluereams.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback