Twitter

Kort uppdatering

Blev just sugen på att installera Adobe illustrator som jag igentligen tänkte installera i helgen men det belv inte av. Har även varit inne på att spela the sims 2 som jag inte rört på flera år men när vi på engelskan ritade vårat drömhus blev jag väldigt sugen på att testa bygga det i the sims, dock tror jag att det blir svårt att bygga endel saker som en böjd trappa :P Men före jag installerar illustrator eller spelar the sims måste jag göra två saker: Äta och göra körkortsteoriövningar på datorn i 1 timma. Jag åt bara en tunn köttbit och lite morötter till middag och känner att jag börjar bli lite trött igen:/ Verkligen inte bra för mig som redan har problem med vikten. Det där med övningarna är något lag lovade mamma i morse för att jag fick övningsköra till skolan istället för att åka buss.

Något tips på vad jag kan äta? Gärna något som går fort, men inte macka, nudlar eller fryst mat:P


Markisen

The Sims är typ tjing så bäst! :D Installera!

2008-02-13 @ 17:07:36
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback