Twitter

Mobilen beter sig konstigt :S

Typ hej min mobil funkar inte som den ska :S

Tidigare idag minns jag att den funkade, men när jag sen skulle ringa hem senare idag betedde den sig jättekonstigt:S När jag tryckte på någon knapp lös den upp, men det var ingen bild utan bara helt vitt, sen efter några sakunder slocknade den av sig själv igen. Tänkte att det kanske var så att batteriet var nästan slut men nu visar det sig att det inte heller är problemet. Jag kopplade i mobilen till laddaren när jag kom hem och mobilen lät som den brukar när man kopplar i den, den lyste också upp, men bara helt vitt. I vanliga fall brukar det komma en bild där det står att den laddar.

Jag fattar inte? Någon som vet vad som har hänt med min mobil? Jag har inte tappat den eller något :S

Det enda probmemet med den är alltså att displayen blir helt vit då den lyser upp, inga menyer, ingenting.
Hade den varit död så hade den ju aldrig reagerat då man trycker på knapparna eller sätter i laddaren.

Sara

Säkert nån typ kabel som har gått av inut i den, eftersom att den funkar. Men det blir ingen bild på displayen.

2008-02-14 @ 13:32:33
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback