Twitter

12 Januari - 08

Har varit en bra dag känner jag :) Var ju först osäker på om jag skulle få lämna igen parfymen och få tillgodo. Men det gick jättebra, mamma följde mig och jag fick tillockmed pengarna tillbaka :o Efter ärendet gick jag runt i affärer ett tag tills vi träffades igen och åt lunch på ett café. Åt en specielgjord räkmacka, bara för att jag inte gillar majonäs, ishavsröra (eller vad det nu heter) fick jag istället en orientalisk dressing till :) Tog även en "kokosruta" efter det, de är så himla goda :D Efter det gick jag till kicks igen för att jag tänkte köpa en annan parfym som jag också varit inne på förr som nu kostade halva priset. Fyck syn på E där som stod och betalade något i kassan men när jag frågade vad hon hade köpt ville hon inte säga det, hon sa att det var en tidig födelsedagspresent hon köpte.

Det fanns en parfym kvar av den jag ville ha. Funderade ett tag och frågade vad hon tyckte, hon verkade vara emot att jag skulle köpa den sedan kom hon med ett ganska underligt argument. "Men tänk om några månader då din andra parfym är slut kanske den här håller på att försvinna och då sänker de priset på den, då kan du köpa den då". De brukar aldrig sänka priset på parfymer för att de håller på att försvinna från marknaden. Jag var just påväg att köpa den då hon sa "Men okej då..." samtidigt som hon höll hon fram påsen och visade var som var i. Det var den parfymen jag just var påväg att köpa! Gissa om jag blev överraskad! Blev jätteglad också :) Men det var tur att hon visade den annars hade jag nog köpt den och då hade jag fått dubbelt upp igen. Fast nu är det ju så att jag fyller inte år förrän den 25:e Juni så det är ett tag kvar men jag fick presenten i förskott nu när jag endå visste vad det var :)

Nä, nu kommer E, ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback