Twitter

17 Januari

Hej hej :)

Blev sämre idag igen så jag stannade hemma. Hoppas den här förkylningen inte blir så långvarig, vill inte få sån där hemsk hosta som river i halsen:( Idag har jag inte gjort så mycket, suttit mycket vid datorn och redigerat, läst bloggar samt skrivit en presentation om mig själv som ska skickas till någon person sedan, det handlar om en ansökan till sommarjobb på ett ställe. Nu har de ju ändrat så att bara 9orna och 1orna kan söka sommarjobb genom kummunen. Roligt för 9orna men tråkigt för oss tvåor som du måste söka på egen hand.

Sar att besöksantalet har ökat igen, välkomnar er nya besökare :) Ni får gärna lämna en kommentar efter er som visar att ni har besökt min blogg :) Vore kul att veta vad ni är för personer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback