Twitter

20 Januari

Halloj!

Vaknade vid halv elva idag, fy vad dålig jag kände mig, kunde knapt svälja för allt slem och jag hade fått rinnsnuva usch! Men som tur är blev det bättre efter ett tag, det är alltid värst på morgonen. Bestämde mig för att göra lite vettiga saker på min att göra lista före jag satt mig vid datorn, risken är ju annars att jag glömmer det:P Bytte i fågelburen och började läsa lite ur den engelska boken.

- Läsa ur en bok på engelska
- Skriva klart presentationen
- Städa buren
- Läsa ur teoriboken
- Skriva en artikel

Bara 3 saker kvar då, wieho!  Som ni ser sköt jag upp de mesta sakerna till idag :P

Ska även meddela en till sak. Jag har redan misslyckats med 2 av de viktigaste nyårslöfterna >.<
Nämligen att träna minst en gång i veckan och vara ute någon gång varje dag. Det där med träningen har jag ju hursomhellst inte kunnat göra den här veckan eftersom att jag är och har varit sjuk. Men jag tränade inget förra veckan heller då jag var frisk. Att vara ute någon gång varje dag hade jag kunnat klara eftersom det kan man ju göra fastän man är förkyld, men nu blev det tydligen inte så.

Ja, vad har jag kvar då?

- Vara med A minst 4 ggr/månad (Vi har hittils varit med varann 2 gånger den här månaden)
- Sitta minde vid datorn (Har ju inte sagt hur mycket mindre och har igentligen ingen koll om jag sitter mindre än vad jag brukar... tveksamt)
- Gå upp i vikt (Ser ingen ljus framtid för tillfället då det går åt fel håll men hoppas kan man ju alltid göra)

Haha, just nu känns det som att jag kommer misslyckas med mina andra löften med -.- Men bara för att man misslyckas behöver man ju inte sluta följa löftet helt :)

anna

Fin design du har på din blogg :)

2008-01-20 @ 16:09:09
URL: http://declaar.blogg.se
M A R I A

tack så mkt :D jag förstår din beslutsångest! Jag vet dock inte om jag kan hjälpa dig eftersom jag inte är någon expert precis.. Jag har ju aldrig testat någon annan än min egen..
Men lycka til!

2008-01-20 @ 16:42:34
URL: http://mariiaa.webblogg.se
jacqueline

gillar din bloggdesign!

2008-01-20 @ 18:02:31
URL: http://jacqueliinee.blogg.se
anna

Tack så mycket!

2008-01-20 @ 19:14:35
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback