Twitter

21 Januari

Hej!

Sov alldelse för lite i natt, kom mig inte i säng föränn tio i ett men hade svårt att somna också. Sedan vaknade jag 10 i 6 av min själv? Inte så normalt, sen minns jag att jag stängde av min väckarklocka som skulle ringa 20 över och somnade om. Tur att mamma väckte mig sen, annars hade jag nog sovit minst en timme till. Fick springa till bussen, trodde att jag skulle missa den med jag hann, tur att den också var sen just idag :)

På fotolektionen hade vi genomgång om ljusättning, sedan skulle vi dela in oss i grupper för att sedan bestämma vilken lektion vi ville vara i studion. När hon hade skirvit upp några grupper fanns det ingen lektion kvar och jag och Sara var de enda som var kvar så vi skulle få fota i studion halva den här lektionen och halva redovisningslektionen. Men då när vi kom till studion var den upptagen :(  Måste också säga att fotolektionen var den enda som gick snabbt idag, även fast den var den längsta :P De andra gick hur segt som helst, säkert för att de var så tråkiga, foto är ju jäettekul och då går ju tiden betydligt snabbare :) Tänk om alla lektioner hade varit roliga, då hade dagen gått råsnabbt även fast vi slutade 4 :P




tilda

jobbigt att inte kunna sova :/

2008-01-21 @ 21:35:47
URL: http://aouch.blogg.se
Sara

Inte kul att behöva stressa :/
Tur som är så åker man inte buss, haha!

2008-01-22 @ 13:03:21
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback