Twitter

24 Januari

Tjo :)

Höll på missa bussen idag igen! Haha, såhär kommer det säkert fortsätta varje morgon, men som vanligt hade jag även idag tur att bussen också var sen :P Trodde jag skulle göra Svenskaprovet idag som jag missade förra veckan, men så blev det inte idag heller. Jag undrar om hon glömt bort det, för först skulle vi som missat det göra det på måndag men då blev det inte av, sedan på tisdag men då var bara lektionen i 20 min och idag nämnde hon inget om att vi skulle göra det även fast hon sa i tisdags att det blir på torsdag :P Matten och engelskan var tråkigt, men på fotolektionen blev att roligt igen :D Först trodde jag och Sara inte att vi skulle få vara i studion idag eftersom en annan grupp skulle det men då var 2 i den gruppen borta så då var jag och Sara med de två som var där :) Som vanligt var det svinkul att fota i studion, när man har bra ljus och allting blir det så himla mkt roligare att fota :D Först gjorde vi uppgiften och sen blev det massor av oserösa bilder ^^ Ska bli kul att se dem sen :)

Förresten, mina tankensträdgård-bilder kommer inte kunna bli utvalda eftersom jag var för sent ute:( Eller igentligen var jag inte det men jag var tvungen göra dem mindre för att kunna skicka dem och då fick de på tok för låg upplösning:( Tråkigt men sant.

image131

Några av er minns säkert den här bilden från ett tidigare inlägg, det är en av de bilder som skulle ha varit mitt bidrag till tankens trädgård.


Julia

svar: jo fast jag är inte alls duktig. Alltså hur gör du dina krumelurer?(A)

2008-01-24 @ 21:03:48
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Sara

Och idag så missade du bussen, haha. SYYND:D

2008-01-25 @ 08:39:31
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Julia

Svar: Ja det var ju smart !=)
Det måste jag testa=)

2008-01-25 @ 09:29:36
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Josiee

missar alltid bussen, ellr får alltid springa till den iaf:/

Ha en bra fredag:)

2008-01-25 @ 11:42:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback