Twitter

25 Januari

Hej!

Idag däremot missade jag bussen, försov mig lite för mycket så jag fick helt enkelt ta nästa buss. Första lektionen gick oväntat fort den här gången, vi satt i datasalen och skulle börja planera repotaget som vi ska jobba med nu. Hade först lite svårt med att komma på vem jag skulle intervjua, men nu vet jag :) Det blir mormor och hennes intresse till matlagning :P På lektionen skickade jag även över bilder från när vi fotade i studion igår, åh, blev så sugen på att redigera ihop bilderna, de kommer blir så himla kul :D Ska nog börja redan ikväll så kanske jag lägger ut någon färdig bild senare på bloggen :) Samhällslektionen var tråkig som vanligt, så tråkig att jag knappt kunde hålla ögonen öppna :I

Gick på stan ett bra tag efter skolan, först en liten stund med Elin men hon mådde inte så bra och ville inte gå i klädaffärer så jag fortsatte själv. Hittade inga kläder jag fastnade för, provade några jeans men gav sedan upp i jeanssökandet, mina ben är inte-gjorda-för-jeans-ben tråkigt nog :( Köpte istället en foundation och naturgodis!
Brukar aldrig köpa det men lite omväxlig skadar aldrig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback