Twitter

28 Januari

Hallå!

Nu har den jobbigaste skoldagen i veckan passerat, härligt :) I övrigt måste jag säga att jag har ingen bra koll längre på vad vi har för läxor och sånt den här veckan, vet att vi har engelskaläxa till på torsdag men sen tar det stopp:P Ska snart iväg på mitt första aerobicspass för det här året, känner mig sådär lagomt peppad, men det bir nog bättre när man väl kommer igång :)

Den nya bloggdesignen kommer troligtvis upp ikväll! Jag har dock inte gjort någon bakgrund än och har idétroka, kommer jag inte på någon bra kanske jag bara ändrar färg på den som är nu så får det vara så tills jag gjort en helt ny :)

Nä, nu ska jag gå och byta om, ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback