Twitter

3 Januari - 2008

Har inte hänt något alls idag känns det som. Vaknade av att telefonen ringde vid 12-tiden, blev riktigt irriterad på ljudet och låg kvar tills det hade upphört. Men jag hade bara mig själv att skylla när jag själv märkte hur mycket klockan var. Jag som hade tänkt gå upp nio för att inte vända på dygnet, men som alltid stängde jag av larmet och somnade om. Oftast brukar jag inte ens komma ihåg att jag stängt av det, jag är knappt halvvaken när jag gör det.
Som om det inte vore nog så återvände jag till sängen ingen efter att jag hade ätit frukost och låg där i säkert en timma till! Höll nästan på att inte få mig upp ur den, jag kände mig helt enkelt för lat, och de är pracis vad jag varit i princip hela dagen. Jag blir så otroligt lat om jag sover för mycket, nästan värre än om jag sover för lite.

Har mest suttit vid datorn vilket inte är så bra, varen för mig själv eller för mitt nyårslöfte. Men jag har iallafall varit ute en kortis, även om det handlar om knappt 10 minuter så hann jag iallafall ta mig en promenad ute i friska luften. Igår var jag ute då jag var på stan och i förrgår var jag ute och promenerade i en halvtimma :) Huvudsaken jag är ute någon gång varje dag, förra året kunde jag vara inomhus en hel dag:S

Just nu håller jag på att kolla in vårkollektionen när det gäller kläder på olika sidor. Hittils verkar den rätt så okej, ganska mycket ljusa färger. Men mest av allt längtar jag till sommaren då man kan bära söta tunikor :) Gillar inte riktigt vintermodet, känns som att det är lättare att hitta kläder på sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback