Twitter

30 Januari

Hej!

Blev så trött när jag kom hem vid halv fem idag, och smart som jag var gick jag och la mig i sängen vilket resulterade att jag halvsov i kanske en timma tills jag orkade mig upp för att äta. Hade ingen lång dag i skolan, slutade vid halv två men matten och samhällsen gick så otroligt segt, och inte blev det bättre av att de var 70 och 80 minuter långa lektioner :( Efter skolan var jag hos mormor för att intervjua till repotaget som jag ska skriva i kursen textkomunikation, blev även bjuden på fika som alltid, den här gången var det rulltårta med grädde och strössel :) Hann dock inte intervjua klart eftersom jag skulle till tandläkaren. Gick bra där även fast jag blev lite smått chokad då hon berättade att jag skulle få en ny typ av tandställning, eller man kanske inte ska kalla det tandställning. Det är som en plastsak som man ska ha på tänderna för att man inte ska kunna bita ihop helt, har problem med ena käken, kan inte gapa tillräkligt stort och det gör ont på ena sidan när jag gapar så mycket som jag kan. Jag valde att fundera på det och ta tag i övningarna som jag slarvat med. De kan inte garantera att den där "tandställningen" hjälper och jag känner att med tanke på att man bara ska ha den då man inte äter ger det inte så mycket då jag endå aldrig biter ihop annars.

312226-143


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback