Twitter

5 Januari - 2008

Hej på er!

Blev att gå upp ännu tidigare i morse eftersom jag skulle till Boda Borg, eller det har tydligen bytt namn nu till Äventyrshuset men det är samma banor som det var tidigare då det hette Boda Borg. Det var riktigt kul speciellt för mig som inte hade varit där på flera år. Personalen var också väldigt snäll då vi fick betala som ungdom fastän vi räknades som vuxen + att vi fick hyra ett skåp gratis:) Dessutom så var det bara vi som var där så vi slapp köa plus att vi fick köra 40 min längre än vad man igentligen får, så det blev totalt 4 timmar och 10 min :) Däremot kom det massor av folk när vi var påväg hem så vi hade riktigt tur att ingen annan var där på samma pass som oss :)

Nu ska jag sitta här en lite stund till sedan ska jag på middag hos mormor :)

Ciaaao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback