Twitter

Choklad :D

Följde min styvpappa till apoteket nyss och köpte mig en ny bodylotion. Den andra jag haft från aco tycker jag inte är så bra då det tar lång tid innan den sjunker in i huden och försvinner snabbt. Hoppas den här är bättre. Någon som har den?

Fast själva stjälet till att jag skulle följa med var igentligen för att jag tänkte passa på att gå in på ICA och köpa choklad! Har varit så grymt sugen på det i flera dagar nu!

image128

annie

jaha, okej. men om jag laddar ner det i 30 dagar försvinner det sedan? och är det då bara att ladda om i 30 dagar? för jag har ett photoshop på datan, men det är mest basic prylar på det.. mumsig choklad btw ;D

2008-01-16 @ 21:45:41
URL: http://anniemellstrom.blogg.se
Elin

Rättvisemärkt choklad:)
Jag tror att vi har haft den där lotionen hemma men jag minns inte hur den var. Vi har haft samma som tvål i alla fall, det är jag säker på, den var bra:D

2008-01-18 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback