Twitter

Kom inte på någon bra rubrik -.-

Hej igen!

Stressskrev förra inlägget så jag rättade till lite tokigheter i det nyss. E kom ju hit efter middagen och vi räknade matte, sedan valde vi vilka låtar vi ska spela på radiosändningen på skolan. Vi ska vara tekniker för första gången så vi får välja vilka låtar som ska spelas :) Det kommer vi vara på ännu en sändning efter den som vi ska ha snart. Efter det byter man uppgift, tror det blir programledare så får man det gjort :) Känns lite läskigt att det kommer sändas över hela skolan. Fick testa på att sända i 1an fast då sände vi bara ut till klassrummet. Dock så var det mycket knepigare då man skulle både prata och sköta det tekniska samtidigt, blev lite tabbar här och där vilket man fick räkna med.

Nä nu ska jag sluta svamla om radiosändningar. Vi gjorde inte så mycket ber ikväll, bläddrade mellan kanalerna på tvn men vi hittade inget som verkade bra, sedan blev det att spela lite sällskapsspel.

Förresten! Måste bara säga att jag har fortfarande inte fixat klart bloggen helt men jag kanske gör det imorgon:) Det är bara små justeringar, men jag vet dock inte exakt hur jag vill ha det än :/

Hoppas ni har haft en trevlig kväll:)
Godnatt! Eller man kanske ska säga godmorgon? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback