Twitter

Ny bloggdesign igen? :o

Halloj!

Sorry att jag inte har skrivit idag, har helt enklet inte blivit av trots att jag har suttit vid datorn en väldigt stor del av dagen. Var ut en gång då jag gick till ica för att köpa godis, köpte både vanligt godis och naturgodis :P Dock så har jag knappt ätit något av det under kvällen, har varit upptagen med att redigera ihop en ny header och andra saker. Ja, jag har alltså redan börjat på en ny bloggdesign bara för att jag får värsta göra-ny-bloggdesign-kickar ibland xD

Kan hända att den nya bloggdesignen kommer upp redan imorgon, sedan får vi se om jag har kvar den eller byter tillbaka till den gamla. Ni får också gärna tycka till då jag lagt upp den nya :)

S A R A

fin bloggen är =)

2008-01-26 @ 22:36:09
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback