Twitter

Ovälkommet besök

Igårkväll fick jag ovälkomna gäster på besök, två svarta spindlar. Första gången ropade jag på hjälp, men andra gången då det inte fanns någon hjälp till hands fick jag ta tag i det själv. Då var jag riktigt rädd, tänk om det skulle komma fler? En går väl an, men fler än det? Tyckte att jag skymtade till något svart i ögonvrån  efter ännu en stund hade gått, men när jag tittade dit var det borta. Hoppas det bara var en inbilling, annars måste det ha varit en jäkligt snabb en:S

Jag har svårt för att gå och lägga mig när jag får ovälkomna besök i mitt rum. Dubbelcheckar sängen flera gånger och den här gången  drog jag även ut den en bit från väggen. Det kändes bättre så. Frågan är bara om man blir säkrare för det?

Någon som är lika spindelrädd som jag?

Em

Jag är jätterädd för spindlar, tål inte ens att kolla på dom. Det värsta är när man inte vill ta i dom eller om det är sådana där hoppspindlar, dom tycker jag är värst.

2008-07-25 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback