Twitter

Gårdagskvällen

Hallå:)

Det blev ingen pinnbrödgrillning igår då det började regna ganska mycket:( Istället blev det bull- och chokladbollbak :D För er som inte vet är bullar något av det godaste jag vet. Jag skämtade inte när jag önskade mig en hel lastbil full med hemmagjorda bullar när jag fyllde år. Tyvärr så fick jag ju inte det:P

Vi testade även locka mitt hår igår med min kompis vågtång, det blev rätt så najs. Tog lite bilder på det när jag hade kommit hem men då var det nästan rakt där framme trots att vi hade haft i hårspray:/ Nu är det typ helt rakt där framme men vågigt på resten av håret, fint :P

Kameran fick följa med hem till min kompis igår men vet inte om jag fick så bra bilder, ljuset var ju inte det bästa och jag hade inte med mig stativet.

Nu ska jag iväg och övningsköra igen (var och körde på bilskolan i morse). Har mycket att träna på och just nu känns det bara skit. På onsdag ska jag alltså klara mig utan en massa slarvfel. Låt ett mirakel hända, tack.

sara

HAHAHA läskigt! Jag har en ganska stor tendens till att bli kallad bullmonster... behöver nog inte ens förklara varför xD

2008-07-11 @ 14:28:17
URL: http://decoy.blogg.se/
Elin

Du får ta din locktång därframme, det kan nog bli rätt snyggt :)

2008-07-11 @ 14:42:28
sara

svar: HAHAHAHAHA nej!? jag kan börja skratta för mig själv ibland xD HAHAHAHA! men vad, det blir ju vad man gör det till, skrattar man och är glad så har man det ju oftast roligar eän om man inte skulle göra det ^^

2008-07-11 @ 14:44:43
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback