Twitter

Systrarna

I fredags när min syrras pojkvän tog kort på mig och syrran hade han ställt in på seriebildtagning så det blev en hel del bilder. Vi fick oss många skratt åt fula miner när vi kollade igenom alla bilderna efterråt :P Jag testade hålla in bläddrarknappen och då såg det ut som en dålig film som snabbspolades^^ Skämtade om att jag skulle sätta ihop det till en video och lägga ut det här på bloggen. Sagt och gjort!  Nu har jag alltså lagt in alla 162 bilder efter varandra i moviemaker och kortat ned tiden så det visas ca 6 bilder i sekunden. Några bilder är dock borttagna (Några blev raderade direkt i kameran i fredags).

Det är alltså 162 bilder som visas på 25 sekunder om jag räknat rätt, men själva videon är strax över 1 minut lång. Kan också passa på att upplysa om att det är musik i bakgrunden. Tog bara någon låt för att det blir så tråkigt när det bara är tyst.


Kastella

Den blev ju as coolt ;)

2008-06-22 @ 13:26:58
URL: http://kastella.blogg.se/
Sebbe

Coolt med bara en massa bilder lixom, ser ut som en film ;).

2008-06-24 @ 21:16:33
URL: http://sabbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback