Twitter

Bloggandet fortsätter!

Vilka kommentarer jag möttes av nu när jag loggade in! Jag hade ingen aning om att det var folk som faktiskt tyckte om min blogg så mycket, speciellt när man ser på konkurrensen. Jag kommer inte sluta blogga men däremot så får ni räkna med att det kan gå lite uppochned dag till dag. Det är väl ungefär så mitt humör fungerar också, kanske mycket för att jag tänker så negativt och trycker ner mig själv hela tiden. Både självförtroendet och självkänslan ligger på botten.

Var nyss på expert och kollade på en extern hårddisk. Minnet i datorn börjar bli fullt och den blir segare, så jag är verkligen i behov av en där jag kan ha alla mina bilder. Den jag kollade på hade 320 GB minne om jag minns rätt så det lär räcka hur länge som helst. Jag laddar aldrig ned filmer till datorn utan mest bara bilder.

Nu blir det lite bloggläsning för min del, och sen ska jag överföra bilderna från igår så dyker det nog upp några ikväll :)

Kram på er!

emma

Sv: haha, tack ;)

Du ska inte tyrcka ner dig själv! det är du för bra för :) Vet att det är svårt, gör det själv hela tiden, men försök att inte tycka så negativt om dig! du är så bra

Spännande med mer bilder ^^

2008-06-07 @ 17:16:50
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback