Twitter

En snabbis...

Hej!

Blir en kort tråkig uppdatering här. Har tagit en dubbellektion på körskolan idag och även bokat uppkörningen som blir den 16:e. Gick på stan en stund efter men hittade inget, var nog inte på något shoppinghumör idag. Ska äta om en stund och efter det åka till en kompis som fyller 18 idag :)

Det har blivit väldigt bildfattiga inlägg på senaste tiden och jag har fortfarande massor av bilder jag inte har visat. Ska försöka bättra mig, jag vet själv hur tråkigt det är med bara text.

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag/kväll, det ska i alla fall jag ha :)

emma

Sv: samma här :)



låter som en bra dag.

dina bilder är alltid roliga att kolla på, så klagar inte om de kommer sånna ;)

2008-06-30 @ 17:21:00
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Linnea

Ja mer bilder, saknar dina foton.. :)

2008-06-30 @ 17:46:14
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback