Twitter

Frågor - Personligt

Hela ditt namn(för- mellan- och efternamn)?
- Sara Sjöström (vill inte nämna mellannamnet :P)

Hur gammal e du? :)
- Är 17 år men fyller 18 den 25:e Juni :)

Vad är dina intressen förutom att ta kort? :)
- Jag har väl ganska vanliga intressen som att sjunga, shoppa (främst kläder), umgås med vänner, resa, läsa bloggar osv. :)

Vilka är dina framtidsplaner?
- Jag har aldrig riktigt vetat vad jag vill göra i framtiden. Just nu är jag inne på det här med foto och design men det kommer säkert ändras med tiden. Men en sak jag vill göra är att testa bo någon annanstans än i Skellefteå och resa till olika platser :)

Vad är din favoriträtt? xD
- Det där är något som ändras ganska ofta. Om jag får nämna 2 så är det just nu grillat och vårrullar. Mums!

Vilken skostorlek har du?
- 39 på de flesta^^ Själv då? :P

Turnummer?
- Jag har faktiskt inget turnummer för det håller inte i sig, det blir alltid olika nummer när jag väl får tur^^ Men sedan är jag inte heller någon turmänniska, känns lite surt:/

Jordgubbar eller Hallon? Motivera
- Det var en klurig fråga. Om det är sylt ska det vara hallon (gillar inte de jordgubbsklumparna och sedan tycker jag jordgubbsylt är för söt i smaken). Om det inte är sylt kanske det blir jordgubbar, men hallon är också gott^^

Bada i hav/sjö eller i badkar?
- Om det är på sommaren väljer jag hav, annars väljer jag badkar :)

Sommar eller vinter?
- Sommaren helt klart! (trots alla äckliga djur som dyker upp lite här och var).
 

Tobias

svar: dt tkr jag med :D

2008-06-13 @ 00:05:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Linnea

grillat och vårrullar e mums <3

2008-06-13 @ 19:11:16
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Sebastian

Kul att du svarade :)

2008-06-13 @ 21:17:01
URL: http://sabbaa.blogg.se/
Sebastian

svar: Shiet, men det står att objektivet ska komma in på lager i början av Juli, så får väl vänta iallafall en månad innan jag får det. Men det som hände med dig lät ju inte roligt ;s

2008-06-13 @ 21:17:51
URL: http://sabbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback