Twitter

Gårdagen

Hej!

Glömmer hela tiden bort att jag har flyttat min blogg så jag försöker först logga in på blogg.se innan jag kommer på att jag loggar in på fel ställe. Men jag antar att det kommer bli som vanligt sen när alla bloggar är flyttade? Alltså att man loggar in från blogg.se.

Hade en supertrevlig kväll igår vid älven med klassen :) Dock så började jag cykla hemåt tidigare än vad jag hade tänkt mig. Elin började känna sig lite trött och ville hem och jag ville ju inte cykla hem själv senare. Men vi var där i alla fall 3 timmar. På hemvägen stannade vi till vid max och åt, Elin tog en bägare medan jag beställde mig ett minimål, gott var det :)

Här är lite bilder jag tog under kvällen (mest på utsikten). Inte så speciella och dessutom är de tagna med mobilkameran. Det var sjukt fint och på ett sätt ångrar jag att jag inte tog med systemkameran.


Tobias

svar: va roligt :)

2008-06-06 @ 15:27:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Elin

hade tänkt skriva ett inlägg nu men min blogg ska flyttas så jag måste vänta...



Fina bilder, fast de inte är tagna med systemkameran :)

2008-06-06 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback