Twitter

Hemma!

Körningen gick lite sådär i början, missade skyltar och körde in på återvändsgränder, men sen gick det bättre. Har nu bokat in 4 dubbelkörektioner som ahn sa, eller sa han verkligen dubbel? Har funderat påd et ett tag nu. På ett sätt låter det ganska ologiskt eftersom jag bara har kvar stadskörning och landsvägskörning. Jag kanske trodde att han menade så då jag alltid tagit dubbellektioner och därför sett det som en lektion fastän jag vet att det är dubbel?Får kolla upp det där senare.

Bokade även halken, den 26:e juni blir det. Känns både bra och dåligt. Jag fyller ju år den 25:e och samma dag ska jag göra teoriprovet, och dagen efter ska jag upp tidigt för att göra halken. Annars fanns det ledigt den 18:e också, men jag tycker det känns för nära på något sätt:/ + att jag då hade behövt ta de där 4 dubbellektionerna/lektionerna nästa måndag och tisdag (fanns inte ledigt i veckan), annars hade jag inte fått göra halken.

Nu ska jag ta mig något att äta, tjing!


Tobias

svar: soft! :D

2008-06-10 @ 15:42:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback