Twitter

Hemma!

Nu är jag hemma efter en lång dag! Jag och Sara gick efter lunchen mot karnevalen och på vägen dit hittade flera underbara fotoställen, vi blev så sugna på att åka tillbaka dit imorgon och det blir nog av! Vi ska vara där flera timmar och fota som galningar, det kommer bli hur bra som hellst! Givetvis kommer både jag och Sara lägga ut bilder imorgonkväll då vi är hemma igen :)

Man kan ju inte påstå att det var någon karneval, iallafall inte om jag och Sara får bestämma. En hoppborg, något bord där de sålde lotter?, en sån här sak där man sitter på en pinne och puttar ner varandra med stora boxningshandskar och en scen.

Vi drog ganska snabbt från "Karnevalen" och hann precis med bussen. Sara hoppade av vid sig för att ta moppen till mig medan jag åkte hem med bussen. Därefter gick vi ut på en fototur, en låg fototur blev det. Dessutom gick vi först en omväg tills vi hittade det perfekta stället. Vi ville fota vattenfall och befann oss i ett stup där det rann vatten nedför stora stenar. Det var skitläskigt men spännande på samma gång. Jag som är så rädd av mig kontrollerade mer på att jag stod stadigt och viftade bort myggen med händerna istället för att fota. Vet inte om jag fick någon bra bild därifrån, men jag tror Sara fick flera bra bilder då hon även använde sig av mitt stativ :) Innan vi återvände hemåt igen tog vi även lite bilder med fjärrutlösaren i området bredvid.

Nu ska jag ladda över bilderna och sedan skicka dem till Sara så får jag hoppas att hon också skickar sina bilder:)
Uppdatering med bilder ikväll!

stina

vars var ni och foatde?
Både karnevalen och senare :)

2008-06-02 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback