Twitter

Kvällsfika...

Har suttit och kollat igenom lite bloggar nu och tiden har bara rusat. Jag har fortfarande oduschat vilket inte är någon nyhet för mig i alla fall. Är van vid det här laget :P
Springturen riktigt bra förutom att jag fick väldans ont i magen från början, som tur var gick det över. I slutet stannade vi på en lekpark och stretchade och efter det åkte vi lite slänggunga eller vad det nu heter, härligt var det!

Helt plötsligt blev det roligt att fota mat, haha. Tror jag fick värsta kicken ikväll^^ Detta kvällsfika som mer liknar en frukost gjorde jag i ordning nu ikväll. Kan säga att gröt med jordgubbar var ingen större hit, men det såg väldigt gott ut. Får fortsätta med min hallonsylt i gröten och istället hålla mig till jordgubbar och glass :-)



milla

Vad kul! :o) Mmm jag åt också jordgubbar idag, typ tre kilo haha. Goda saker gör sig bra på bild!

2008-06-14 @ 23:37:17
URL: http://halsofreak.blogg.se/
annie

tack så jättemycket, hållt på och fotat länge? :)

2008-06-14 @ 23:41:02
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback