Twitter

Måndag

Nu kan jag känna mig duktig :) Var ut och sprang med en kompis klockan åtta i morse. Gick faktsikt bättre än vad jag trodde det skulle gå, dock så blev jag som vanligt lite illamående och matt i hela kroppen. När jag kom hem igen och skulle börja göra frukost hörde jag plötsligt en kraftig duns i huset. Det lät som det kom från garaget/matförrådet/bastun men jag vågade såklart inte gå och se efter vad det var som orsakade denna duns. Haha, blev så skraj att jag lämnade huset för någon minut:P

Idag ska jag blandannat plugga mycket teori (pluggade knappt något igår), övningsköra och beställa objektivet! :D Längtar som tusan!

Vad ska ni göra idag?

kristin

idag ska jag bara ta det lugnt :) dudå ?

2008-06-09 @ 09:58:23
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback