Twitter

Nooo!

Så händer det det när man är trött och illamående på en och samma gång.

Jag som hade tänkt gå ut  och fota i det fina vädret efter maten! Men jag tror det blev lite för mycket mat för mig på loppet inom bara några timmar. Först åt jag på stan nån gång efter ett, och sedan hemma vid, hm, fyra? Sedan var jag så trött att jag gick och la mig, blev illamående  och trodde nästan att jag höll på bli sjuk också (var varm och utmattad i hela kroppen). Sedan minns jag inget mer så förmodligen somnade jag, tills jag blev väckt av ena halvsystern som frågade om jag visste numret till stugan. Gick upp tvärt, sedan gick jag och la mig igen. Somnade på störten.

Sedan vaknade jag igen för kanske en kvart sedan utan att veta vad klockan var, trodde först den var runt tio, men som tur var var den bara runt halv nio. Undra när jag kommer kunna somna ikväll? Det är frågan...

Ursäkta min frånvaro, men nu vet ni varför:P

Edit: Kan förövrigt säga att jag fortfarande trött, varm och känner mig utmattad på något sätt. Vad kan det vara? Har ju inte direkt haft en hektisk dag, var först och körde på körskolan (vilket gick ovanligt bra den här gången:) Fick mycket beröm :)) och sedan gick jag på stan ett tag, åt buffé på en kinarestaurang och åkte sedan hem.

sara

för lite vatten kanske? :)

2008-06-16 @ 21:15:12
URL: http://decoy.blogg.se/
Linnea

Vätskebrist skulle jag tro.. Men drick mkt te och ät frukt - bättre mirakelkur finns inte! :)

2008-06-16 @ 22:08:25
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback