Twitter

Ny header!

Hej!

Vet inte hur många timmar jag suttit idag för att försöka få ihop en ny header. Den här har ingen likhet alls med den jag började på, så det blev en hel del redigering innan jag blev nöjd. Anledningen till att jag gjorde en ny header var inte för att jag hade tröttnat på förra, utan jag kände att jag ville kunna publicera större bilder nu när jag fotar mycket utan att de ska hamna utanför. Hur länge denna kommer stanna vet jag inte. Den funkar kanske nån vecka eller så innan jag kommit på någon bättre idé :) Hade en sån dålig fantasi idag...

Vad tycker ni om den nya headern gämfört med den förra?

För er som inte sett den förra såg den ut såhär:




Edit: För er som undrar kan jag säga att färgen på blommorna är ändrad för att de skulle göra sig bättre mot resten av designen. Originalfärgen kan ni se några inlägg ner där bilden finns.

S a r a

RÅBRA! :D

GÅ IN PÅ MSN DIN MUPPE! ;D

2008-06-01 @ 22:57:25
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Emma W

Jag tycker att din nya header var skit snygg :)

2008-06-02 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback