Twitter

Onsdag

Hej!

Skrev ju att det skulle bli uppdatering ikväll, men tyvärr så blev det inget då datorn var tjurig som tusan. Han måste ha haft en dålig dag. Konstigt nog är det mest på kvällarna han blir seg, och det är ju mest då man sitter här :/

Nu är min blogg äntligen flyttad till den nya plattformen, eller jag kanske inte ska säga äntligen, trivdes ju faktiskt bättre på den gamla. Gårdagen blev väl nästan som planerat, dock så fick jag mig väl inga höjdare till bilder och vi hann inte fota på alla ställen som planerat. Men några bilder kan jag väl bjuda på endå :)

Dagen till ära ska jag baka (ska ha knytkalas imorgon med klassen då vi förövrigt också har avslutning), skriva om en saga till nått nytt (nyhetsartikel, mordernisera den, insändare eller vad man nu vill) och plugga lite teori. Annars har jag väl inga direkta "måsten" utan det får bli som det blir, huvudsaken är att jag gör sakerna jag skrev upp.

Bilduppdatering snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback