Twitter

SjungarN?

Som vanligt sjöng jag för fullt när jag duschade för en stund sedan, dock vid fel tillfälle. Att jag aldrig lär mig! Men det kommer automatiskt och man glömmer bort att det faktiskt finns andra i huset också, ända tills någon kommer och påminner en om det vill säga:P

Nu ska jag snart sova. Ska upp tidigt imorgon också då jag ska ta en dubbellektion på körskolan som börjar 09.45. Efter det blir det väl att kika in i lite klädaffärer innan man beger sig hemåt igen. Det ska tydligen bli regn imorgon också, sånt ogillas, fast endå inte. Ibland kan det vara rätt så mysigt med regn.

Godnatt! (Glöm förresten inte att kolla klippet under, nu har jag fått det att funka.) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback