Twitter

Söndag

Hej!

Jag har varit ute och övningskört till olika ställen med mamma idag. Hade även med min kameran. Först var vi förbi graven och då passade jag på att fota en bäck med små vattenfall som rann ner mot älven. Det var verkligen hur fint som helst! Hoppas bara att jag fick någon bra bild nu. Jag fotade mest med lång slutartid och hade inget stativ. Mamma plockade en blombukett som vi sedan tog med till farmor. Jag tror då hon blev glad, men hon var lite trött och frånvarande ibland:/ Fick några fina bilder på henne med, men de kommer inte hamna här på bloggen. Därefter köpte vi glass som vi tog med till min mosters nya radhus. Klockan hann väl bli runt fem innan vi var hemma igen.

Ska lägga in bilderna nu så kanske det dyker upp några ikväll, håll utkik!

Linnea

Ser framemot lite bilder! :)

2008-06-15 @ 17:54:20
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback