Twitter

Teoriplugg

Nu har jag varit duktig och pluggat teori i några timmar. Det är jobbigt, men jag får inte kugga på provet på onsdag! Skulle bli pinsamt då när alla kommer fråga hur det gick efterråt. Jag har bara mig själv att skylla (som vanligt) för att jag måste stressplugga de sista dagarna. Sedan blir det ju inte bättre av att det står annorlunda i boken än vad det sägs på datorn. Ett exempel:

I boken står det att med helljus i mörker kan man se en person med reflex på 300 meters avstånd medan de i programmet säger 450 meters avstånd. Hur ska man veta vilket som är rätt?

Sedan det där med statistik och sådant. Har hört att det kommer mycket sådana frågor på provet. Hur ska jag kunna veta sånt när det hela tiden förändras med någon/några procent?

Nene

Statistik? Vad onödigt O_o Det bode ju inte vara viktigt tycker man... Lycka till påprovet iaf :)

2008-06-22 @ 19:07:52
URL: http://nnene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback