Twitter

En "felfri" lördagskväll;)

Hej!

Kvällen igår blev helt super! Trodde först att jag jag skulle sitta hemma och ruttna vid datorn men så blev inte fallet. Hade under hela dagen varit jättesugen på att gå på festivalen igårkväll också, trots att fedagen blev allt annat än lyckad. Försökte få tag i någon skom ville följa med mig dit men fick inget napp. En svarade att hon inte kunde medan den andre inte svarade alls. Tillslut blev jag helt inställd på att jag skulle få stanna hemma så jag satte mig vid tv:n och gjorde ingenting. Gud så tråkigt det var. Men plötsligt ringde telefonen. Det var en kompis som sett mitt sms och frågade om jag fortfarande ville fara. Klockan var då kring sjutiden. Vilken vändning på kvällen! Vid kvart i nio var vi på plats. Träffade massor av bekanta under kvällen och hade jätteroligt, då kanske ni förstår varför tiden gick så snabbt också:) Strax innan vi cyklade hem testade jag kasta en boll som man skulle kasta i ett hål där det var en tallrik. Första gången blev det en miss, men sedan testade jag en gång till på ett annat hål och då blev det mitt i prick! Valde en sån där stor guldig slips där det står "Felfri" på;) Det var min kompis som bestämde vilken för jag fick en sån beslutsångest som vanligt^^

emma

va kul att det blev bra då ^^

har också typ alltid bslutsångest :P

2008-06-29 @ 19:41:09
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback