Twitter

Bättre sent än aldrig! :)

Haha, efter alla dessa minst fyra år med min digitalkamera har jag äntligen fattat vad den lilla kontrollen är! Det är ju en fjärrutlösare! Här har man gått fram och tillbaka för att ställa in självutlösaren i onödan:P Jag kom på det nu när jag höll på fota kläderna jag köpt (bilder kommer snart). Jag började fundera på en symbol som fanns på samma ställe där man ställer in självutlösaren. Tidigare har jag aldrig funderat på vad den andra symbolen varit till för :P

Den är dock lite trög och jag tror att batteriet börjar bli dåligt i den. Batteriet har gått även fast jag inte använt den tidigare. Aja, den är duger iallafall betydligt bättre än att behöva gå och ställa in självutlösaren gång på gång. Oavsett om den är trög eller inte :P

Nu blev det genast lite roligare att fota med gammelkameran! :D

Fast... bildkvalitén är fortfarande kass, fokusen och blixten också för den delen.
Men snart blir det systemkamera, när jag vet vilken jag ska köpa rättare sagt. Nu har det gått ett tag sedan jag kollade på de olika alternativen så jag får väl kolla lite på påsklovet :) Kameraväskan har stått tom nu sedan jullovet då jag köpte den, så det är väl på tiden snart :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback