Twitter

Det blir en seg Lördag

Godmorgon!

Det känns verkligen att jag sovit för länge. Jag känner mig bara så seg idag (observera att jag är seg i vanliga fall också). Blev jättetrött igår där vid halv 12 så jag gick och "skulle bara" vila medan jag väntade tills det var min tur att få toan. När det sedan var min tur tänkte jag "bara 5 min till". Där gick gränsen. Vaknade sedan vid halv 3 och kunde inte annat än skratta åt mig själv. Där låg jag i mina vanliga kläder, det var ljust i rummet och datorn var fortfarande på :P

På morgonen vaknade jag igen av att mamma kom in i rummet, hon skulle iväg till syrran för att följa med på någon tävling eller hur det nu var. Men sen somnade jag om igen. Vaknade efter någon timma och låg kvar jättelänge innan jag ens orkade sätta mig upp. Jag är verkligen ingen morgonmänniska:P Fast jag sover inte heller bort hela dagen som vissa gör, däremot så får jag inte så mycket gjort om man säger så:P

Hade tänkt åka ner till stan idag för att blandannat lämna igen en tröja på Gina, men det går hursomhellst inte eftersom jag fortfarande inte har hittat kvittot. Min kompis köpte tröjan åt mig en gång då vi var på stan innan sportlovet. Hon gjorde det för att det skulle gå fort (jag var kvar i provrummet och plockade ihop kläderna). Vi hade nämligen bråttom till bussen. Sedan fick jag ju påsen och jag betalade henne. Men efter några dagar bestämde jag mig för att lämna tillbaka den då den bara legat kvar i påsen (vilket den fortfarande gör), men jag hittade inte kvittot. Sökte både i påsen och plånboken. Sedan kom jag ju på att det var min kompis som betalat den och att hon säkert hade kvar kvittot i sin plånbok, men det hade hon tydligen inte. Skumt! Måste höra med henne igen. För är den inte i påsen måste hon ha den.

Elin

Du fick kvittot. När minns jag inte men du måste ha fått det eftersom det inte låg i min börs, när du frågade efter det så hade jag inte rensat ur börsen sen vi var på stan den dagen.

och jag vet hur trött man blir när man somnar med kläderna på och det är ljust i rummet. I alla fall när man somnar med sänglampan på. Själv blev jag väckt av Myran klockan 6 och hon var jättenöjd med vad hon gjort:P

2008-03-15 @ 17:04:37
Tobias

svar: jasså de där lät intressant :) ha en bra dag!

2008-03-16 @ 12:11:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Miriam

Borttappade kvitton måste ju vara det största irritationsmomentet ever! Hoppas att du hittar det.

2008-03-16 @ 16:48:40
URL: http://ifthingswereperfect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback