Twitter

Första praktikdagen

Hej!

Nu har jag haft min första dag som praktikant på ICA MAXI. Det var rätt så kul faktiskt, och att tiden gick grymt fort är väl ett bevis på det? :P Idag fick jag blandannat transportera över barnböcker till det nya stället (det håller på att flyttas om för fullt i butiken) och sedan ställa in dem i hyllorna. Blev mycket ommöbleringar innan man fick in alla :P
Har även kommit eh hel del kunder och frågat en om saker, oftast har jag fått letet upp någon annan personal som vet bättre, men nog har man vetat ibland. Det är faktiskt riktigt kul att hjälpa kunder, speciellt när man själv vet och slipper leta reda på någon annan som kan.

Med andra ord så har jag haft en riktigt bra dag, och chokladen i lunchrummet gjorde ju inte dagen sämre :)

Nu ska jag lägga in bilderna från Stockholm så senare ikväll kommer det förhoppningsvis ett inlägg med det jag köpte där osv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback