Twitter

Hej allihopa! :D

Gud vad glad man blir när man möts av nya kommentarer när man loggar in! Jag blir mycket mer peppad på att fortsätta blogga då :D Min blogg har ju åkt lite berg -och dahlbana sedan jag blev medlem och och om man tittar på statistiken syns det även där. Det går som i perioder för mig, ibland har jag inte skrivit på nästan en hel månad och ibland har det blivit varje dag, det har varit så olika. Men nu tänkte jag satsa lite och tillsammans med er göra bloggen ännu roligare!

Sedan lovet började har jag nu börjat lägga in fler bilder och jag märker själv när jag läser andra bloggar hur mycket roligare det blir att läsa om det också finns bilder i inläggen :) Jag är medveten om att alla bilderna inte är så bra i kvalitén och så men det är ju bilder iallafall :) Med tanke på att jag har ett starkt intresse för foto borde jag kanske visa det också :) En systemkamera blir det såsmåningom också, det är min beslutsångest som skjuter upp det varje dag. Ska börja kolla på kameror igen nu på påsklovet då jag har nästan all tid i världen till det, senast jag kollade var på jullovet, sedan har det aldrig blivit av.

Nu vill jag gärna veta vad ni tycker!
Är det något speciellt ni gillar med min blogg? Något jag skulle kunna förbättra? Tips på saker jag skulle kunna ha på bloggen? Men det betyder inte att jag kommer anpassa mig exakt efter hur ni tycker, jag vill inte att bloggen ska förvandlas till något som inte är jag.

image180

stina

svar: Ja, jag ville ha en ganska liten och inte alldeles för dyr. Och de sa att man behövde inte mer än 6 megapixlar om man inte skulle framkalla större bilder än A3 tror jag det var. Och D40 kostar bara runt 4000 kr. Men det som var lite sämre med den är att den har ingen autofokus i kamerahuset så det måste finnas i objektivet. Men han på Expert sa att Nikon har autofokus i alla sina orginal objektiv. Så det skulle inte göra något.

Nikon D80 är ju ännu bättre men mycket dyrare och större. Jag tycker den är för stor och jag har inte råd med den heller :P Men min kompis har en sån och den funkar jätte bra :D

2008-03-22 @ 14:47:31
URL: http://stinaas.blogg.se
stina

svar:
ja, jag är cokså sjukt less på min digitalkamera :S
men du kan ju fara till någon affär sär de säljer kameror och be om att få testa hålla i dem :)

2008-03-22 @ 16:19:56
URL: http://stinaas.blogg.se
Tobias

svar: tyvärr så är det det men jag drar igång en ny snart :D

2008-03-22 @ 20:04:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: yes det kan man undra hörru ;)

2008-03-22 @ 20:18:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback