Twitter

Hemma

Hej!

Är hemma i Skellefteå nu igen. Hade gärna velat stanna längre i Stockholm men det gick ju inte då jag ska på praktik nu i veckan :/ Kom hem vid 12-tiden idag, packade upp mina kläder och åt varma mackor, sedan blev det sängen då jag var både trött och hade magvärk. Hoppas bara jag kan somna nu senare ikväll annars blir det inte så kul imorgon :/

Tågresan gick väl ganska bra förutom att jag knappt fick mig någon sömn inatt, jag och min kompis hade platserna som är längst upp i kupén och det blev hur varmt som helst att jag gick ut till korridoren flera gånger för att jag inte klarade av värmen:/ Men nu har jag iallafall åkt tåg och vet hur det är, fast jag vet inte om jag skulle vilja göra det igen :S

Jag har fortfarande inte lagt in några bilder från resan dit och det känns lite sent att göra det nu, dessutom tog jag knappt några bilder med min kamera då, utan tog mest med min kompis kamera. Däremot så kommer jag lägga in bilder på vad jag har köpt, antingen ikväll eller imorgon :) Fotade nästan alla saker därborta, bara någon sak som jag inte fotat ännu.

Nu ska jag äta middag, vi får se om jag skriver mer sen :)
Ciao

Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh tack, den är ffrån Vero Moda - tycker om den jätte,ycket! :D

2008-03-09 @ 19:40:15
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback